Ik had de kans om een praatje te maken met alle bestuursleden tijdens onze Pisa-vergadering. Zie Henk over OpenStreetMap, SOTM en de community.
This post is also available in:
Ik had de kans om een praatje te maken met alle bestuursleden tijdens onze Pisa-vergadering. Zie Henk over OpenStreetMap, SOTM en de community.
This post is also available in: