من این شانس را داشتم که در طول جلسه پیزا با تمام اعضای هیئت مدیره گپ بزنم. مشاهده Henk در مورد OpenStreetMap ، SOTM و جامعه است.
This post is also available in:
من این شانس را داشتم که در طول جلسه پیزا با تمام اعضای هیئت مدیره گپ بزنم. مشاهده Henk در مورد OpenStreetMap ، SOTM و جامعه است.
This post is also available in: